joi, 8 august 2013

Film online me titra 2013 - The ABCs of Death/ ABCs e vdekjes

Shiko video online me titra -The ABCs of Death:



Shiko filma online falas me titra The ABCs of Death.
Actori:
The ABCs of DeathIngrid Bolsø Berdal
The ABCs of DeathKyra Zagorsky
The ABCs of DeathDallas Malloy
The ABCs of DeathIván González
The ABCs of DeathErik Aude
Drejtor:Kaare Andrews
Zhanër: Horror , Short
Vit:2013

Përshkrimi Movie The ABCs of Death:

Njëzet e gjashtë drejtorëve. Njëzet e gjashtë mënyra për të vdesin. Bashkë -prodhuar nga Films Drafthouse , dhe më në fund gati për të shpërthyer , shikoni se çfarë ndodh kur ju të jepni më shumë se dy duzina e kineastëve më të shkëlqyer nga e gjithë mbretërisë së botës së lirë për të kënaq impulset e tyre krijuese dhe humorit të zi . Nga A tek Z , ajo mori diçka për çdo tifoz i zhanër dhe është si asgjë që ju keni parë kurrë më parë .:


Më poshtë ju mund të shihni të shikojnë film online falas The ABCs of Death:

Shiko titruar film online falas The ABCs of Death version 1:

 Film online falas me titra The ABCs of Death

Shiko titruar film online falas The ABCs of Death version 2:

 Online movie hd lirë version 2 The ABCs of Death

Shiko filma online me titra The ABCs of Death.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu