luni, 12 august 2013

Film online me titra 2013 - Scatter My Ashes at Bergdorf's/ Hidhja hirin tim në të Bergdorf

Shiko video online me titra -Scatter My Ashes at Bergdorf's:



Shiko filma online falas me titra Scatter My Ashes at Bergdorf's.
Actori:
Scatter My Ashes at Bergdorf'sMore Photos »
Scatter My Ashes at Bergdorf's
Scatter My Ashes at Bergdorf'sAtom Egoyan
Scatter My Ashes at Bergdorf'sMore Photos »
Scatter My Ashes at Bergdorf'sMore »
Scatter My Ashes at Bergdorf'sJaime Ray Newman
Scatter My Ashes at Bergdorf'sDennis Staroselsky
Scatter My Ashes at Bergdorf'sMore »
Scatter My Ashes at Bergdorf'sBen Affleck
Scatter My Ashes at Bergdorf'sGemma Arterton
Scatter My Ashes at Bergdorf'sJustin Timberlake
Scatter My Ashes at Bergdorf'sAnthony Mackie
Scatter My Ashes at Bergdorf'sRSS Feeds
Scatter My Ashes at Bergdorf'sEugene Kim
Scatter My Ashes at Bergdorf'sMarlane Barnes
Scatter My Ashes at Bergdorf'sJosh Brodis
Scatter My Ashes at Bergdorf'sChrissie Fit
Scatter My Ashes at Bergdorf'sPhilip Seymour Hoffman
Scatter My Ashes at Bergdorf'sEdward Norton
Scatter My Ashes at Bergdorf'sJohn Cusack
Scatter My Ashes at Bergdorf'sMartin Sheen
Scatter My Ashes at Bergdorf'sTom Wolfe
Scatter My Ashes at Bergdorf'sMalcolm McDowell
Scatter My Ashes at Bergdorf'sLou Diamond Phillips
Scatter My Ashes at Bergdorf'sRobert Englund
Scatter My Ashes at Bergdorf'sDavid Mazouz
Scatter My Ashes at Bergdorf'sLacey Chabert
Scatter My Ashes at Bergdorf'sTom Amandes
Scatter My Ashes at Bergdorf'sLea Coco
Scatter My Ashes at Bergdorf'sPenelope Ann Miller
Scatter My Ashes at Bergdorf'sBruce Davison
Scatter My Ashes at Bergdorf'sCreed Bratton
Scatter My Ashes at Bergdorf'sTom Hanks
Scatter My Ashes at Bergdorf'sEmma Thompson
Scatter My Ashes at Bergdorf'sColin Farrell
Scatter My Ashes at Bergdorf'sPaul Giamatti
Scatter My Ashes at Bergdorf'sJason Schwartzman
Scatter My Ashes at Bergdorf'sMary-Kate Olsen
Scatter My Ashes at Bergdorf'sWilliam Fichtner
Scatter My Ashes at Bergdorf'sAshley Olsen
Scatter My Ashes at Bergdorf'sJoan Rivers
Scatter My Ashes at Bergdorf'sCandice Bergen
Drejtor:Matthew Miele
Zhanër: dokumentar
Vit:2013

Përshkrimi Movie Scatter My Ashes at Bergdorf's:

Kjo ështëmë e mitik i të gjitha Emporiumet amerikane - një-e -nje-lloj Manhattan institucioni kuPikëpamja e modës ka qenë i transformuar në kohën e artit modern dhe përsëri për më shumë se një shekull. Por , pas Bergdorf Goodman -së tregon dritare magjike qëndron një botë shumë e vërtetë , kuzotëroj pasur dhe të famshëm fuqia e tyre dhe sjellje e çuditshme , ku designers të rinj dhe të talentuar kanë ëndrrat e tyre të dhënë dhe e mohoi , dhe ku paraja dhe ambicia e bashkë - shoqërohem me idetë radikale të bukuri dhe stil provokative. Hidhja hirin tim në të Bergdorf jep shikuesve mundësinë për përgjim në brendësi të kësaj bote , si drejtor Mateu Miele eksploron historinë, punimet e brendshme dhe histori patreguar pas rritjes së magazinës nga dyqani Një zonjat modeste ' rrobaqepsi një pasqyrë e kulturës bashkëkohore .:


Më poshtë ju mund të shihni të shikojnë film online falas Scatter My Ashes at Bergdorf's:

Shiko titruar film online falas Scatter My Ashes at Bergdorf's version 1:

 Film online falas me titra Scatter My Ashes at Bergdorf's

Shiko titruar film online falas Scatter My Ashes at Bergdorf's version 2:

 Online movie hd lirë version 2 Scatter My Ashes at Bergdorf's

Shiko filma online me titra Scatter My Ashes at Bergdorf's.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu